Superblog si partenerii media

0

decembrie 1, 2012 by luluca02

Parca ieri ma inscriam in concurs si imi storceam creierii pentru prima proba.  Superblog a fost o experienta interesanta, mi-a facut placere sa fiu blogger participant si sa fac fata provocarilor sponsorilor, iar sa ma joc acum de-a partenerul media este o atlfel de provocare. Daca pana acum ma gandeam la povesti si mesaje, acum trebuie sa iau in calcul si strategia de transmitere a acestor mesaje.

Daca as lucra pentru Radio Lynx as promova Superblog prin emisiuni online, cum cei de la radio Lynx au facut-o deja foarte bine in cadrul acestei editii. La o alta idee, mai buna si mai eficienta decat aceasta, chiar nu ma pot gandi acum.

Trilulilu, ca partener media al Superblog poate sa promoveze concursul prin filmulete virale. O imagine face cat o mie de cuvinte iar un film scurt cu sigla Superblog si o caricatura colorata de blogger stresat si agitat care trebuie sa scrie despre diverse subiecte, de la branzeturi la unitati de stocare, cred ca ar prinde bine. In plus, filmuletul ar trebui sa lanseze o provocare directa tuturor celor care se cred creativi.

In ceea ce priveste revista de telecomunicatii Connect.ro, un articol-advertorial pe site ar fi binevenit, precum si un banner care sa sprijine participarea la acest concurs. Probabil ca si in cazul in care as colabora cu ArenaIT.net as promova concursul Superblog in acelasi mod. De asemenea, o idee ar fi si un chestionar trimis bloggerilor participanti in legatura cu laptopurile si device-urile folosite pentru a participa la Superblog, din analiza rezultatelor putand rezulta un articol frumos cu un top al device-urilor IT care inspira creativitatea.

PHOTO Magazine ar putea avea mai multe bannere cu fotografiile de profil ale participantilor la Superblog si poate un mini-concurs cu un premiu simbolic pentru poza votata drept cea mai artistica poza de blogger.

In ceea ce priveste 121.ro si JurnalLifestyle.ro ar fi grozav ca sub un banner simplu „Superblog. Esti curios sa-ti testezi creativitatea?” sa ne conduca spre un advertorial care sa vorbeasca despre frumusetea actului de a scrie si despre capacitatea de a scrie creativ despre absolut orice.

Referitor la blogurile, Obisnuit.eu, Robintel.ro sau MoneyWatch.ro este suficient ca cei 3 bloggeri sa publice articole in care sa ne povesteasca pur si simplu cum a fost pentru ei competitia Superblog si cu ce impresii au ramas.

Eu m-am inscris la Superblog, dupa  ce am aflat de acest concurs de pe blogul Robintel.ro, unde Robin Molnar anunta simplu o noua editie, mentionand ca i-a facut placere sa participe la editia anterioara, pe care a si castigat-o dealtfel. Citindu-i cateva articole din concurs, mi-am zis, „wow, ce tare”, m-am inscris in concurs si iata-ma acum, nostalgica, pe punctul de incheia ultimul articol din aceasta competitie.

Multumesc Superblog pentru un stres general de 2 luni, timp in care am invatat ca trebuie sa imi pun mintea la contributie si pe subiecte care nu ma atreageau deloc si ca exista mereu un deadline deasupra capului.

Acest articol a fost scris pentru cel mai frumos si mai palpitant concurs de blogging creativ, Superblog 2012!

 


0 comments »

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

cauta cautare cautand

Plimbare pe elefanti

Like me on Facebook

Follow Blog via Email

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

S-au alăturat 3 abonați

dada history